گروه بازرگانی نوید

عرضه انواع سیم لاکی ریز مسی در ایران

قیمت مناسب

کیفیت کالا

اصالت کالا

مشاوره تخصصی

فروش سیم لاکی ریز مسی

مشخصات سیم لاکی ریز مسی با برند ان جی (NG)

سایز سیم ها:

  • ۰/۱۲ mm تا 0/05 mm
  • کلاس حرارتی ۱۸۰
فروش سیم لاکی ریز مسی
فروش سیم لاکی ریز مسی

گروه بازرگانی نوید سابقه نمایندگی از شرکت پوسکو کره (POSCO) را نیز داشته و در حال حاضر نمایندگی فروش از شرکت های SEVERSTAL و NMLK روسیه را دارد.

استفاده سیم لاکی ریز مسی برای تولید سیم پیچی است. این سیم ها از مس  ساخته می شوند. به عبارت دیگر می توان گفت سیم لاکی ریز مسی نوعی سیم مسی است. این سیم های مسی ریز ، سیم هایی نازکی هستند که روی آن یک لایه نازک عایقی لاکی قرار گرفته است. عایق قرار گرفته روی سیم مسی پوسته بسیار نازکی است که از مس زیر آن محافظت می کند.

با توجه به حجم کم و نازکی که سیم لاکی ریز مسی دارند، بیشتر کاربرد آنها در سیم پیچی ترانس ها و موتورهاست. به تعریفی دیگر سیم لاکی ریز مسی نوعی سیم لعابدار یا سیم آهنربایی است. از جمله کاربردهای دیگر این سیم می توان به ساخت ترانسفورماتورها، القاگرها، موتورهای الکتریکی، بلندگوها، درایو دیسک های سخت و آهنربایی الکتریکی اشاره کرد.

 سیم لاکی ریز مسی همانند سیم لاکی آلومینیومی باید در محلی نگهداری شوند که رطوبت زیاد یا گرد و غبار وجود نداشته باشد. معمولا این سیم ها را در کارتن های در بسته و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری می کنند. هوا هم نباید نه زیاد سرم و نه زیاد گرم باشد. هوای معتدل بهترین شرایط برای نگهداری از این سیم لاکی ریز مسی است.

سیم لاکی ریز مسی  در سیم پیچ موتورهای الکتریکی ، ترانسفورماتورها ، سلف ها ، ژنراتورها ، هدفون ها ، سیم پیچ های بلندگو ، موقعیت دهنده های هد هارد دیسک ، آهن ربا و …  استفاده می شود. 

بهترین سیم لاکی ریز مسی
پیمایش به بالا