گروه بازرگانی نوید

ورق سیلیس: قلب یک موتور الکتریکی

فهرست مطالب

ورب

ورق سیلیس : قلب یک موتور الکتریکی

 

ورق سیلیس یک ماده کاربردی است که توسط تغییر خواص مغناطیسی فولاد برای تبدیل مغناطیس کارآمد و تبدیل الکتریکی ساخته شده است. کاهش تولید، انتقال و مصرف انرژی کاهش می یابد که به صرفه جویی در انرژی کمک می کند. ورق سیلیس به عنوان یک رهبر جهانی در توسعه و تجاری کردن ورق فولاد درجه بالا، مهارت جامعی را در زمینه تکنولوژی و کیفیت انباشته کرده است و همچنان به حفظ و گسترش دانش عمیق خود از مواد و تکنولوژی فولاد تبدیل شده است. این میراث نقش مهمی در ساخت ورق سیلیس با کارایی بالا و توانایی آن در برآوردن الزامات مشتری و جامعه به طور کلی دارد. برای اطلاعات بیش تر می توانید به ورق سیلیس چیست؟ مراجعه فرمایید.

شار مغناطیسی قوی تر، کارایی بالاتر، باتری های قدرتمند مهم ترین چیز برای موتورهای الکتریکی در اتومبیل هستند؟ نه کاملا؛ یک ماده بسیار خاص برای دریافت قدرت از باتری بر روی جاده مورد نیاز است: ورق سیلیس. ورق سیلیس مواد مغناطیسی نرم است. در چنین مواد، یک میدان مغناطیسی خارجی، یک چگالی شار مغناطیسی تولید می کند که چندین برابر بیشتر از هوا در هوا است. به عبارت ساده، میدان مغناطیسی توسط مواد مغناطیسی نرم تقویت می شود. تراکم جریان چگالی کلید گشتاور یک موتور الکتریکی است. ورق سیلیس مواد مغناطیسی نرم است. در چنین مواد، یک میدان مغناطیسی خارجی، یک چگالی شار مغناطیسی تولید می کند که چندین برابر بیشتر از هوا در هوا است. به عبارت ساده، میدان مغناطیسی توسط مواد مغناطیسی نرم تقویت می شود. تراکم جریان چگالی کلید گشتاور یک موتور الکتریکی است.

ضررهای اصلی یکی دیگر از معیارهای مهم برای کارایی درایوهای الکتریکی است. این زیان ها به دلیل مسیر دائمی در حال تغییر میدان مغناطیسی رخ می دهد؛ به عنوان یک نتیجه، بخشی از انرژی مورد استفاده برای قدرت موتور الکتریکی به عنوان گرما از دست می رود. سطح خسارت هسته بستگی به فرکانس تغییر مسیر میدان مغناطیسی و البته کیفیت ورق سیلیس دارد.

برای کسب اطلاعات محصولات گروه بازرگانی نوید  با شماره های مندرج در وب سایت تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید  بافت گوس ورق سیلیس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا