گروه بازرگانی نوید

کلاس سیم لاکی آلومینیومی و سیم لاکی

فهرست مطالب

ویژگی های کلاس سیم لاکی آلومینیومی و سیم لاکی

سیم لاکی آلومینیومی عایق شده پلییمید قادر است تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد عمل کند. عایق مربع یا مینای دندانه دار سیم لاکی آلومینیومی یا سیم لاکی اغلب با پیچاندن آن با یک پلی آمید یا فیبر شیشه ای با درجه حرارت بالا افزوده می شود و سیم لاکی آلومینیومی تکمیل شده اغلب با لاک های عایق برای تزریق به منظور بهبود مقاومت عایق و قابلیت اطمینان درازمدت سیم پیچ. انواع دیگر سیمهای عایق شده مانند سیم لاکی آلومینیومی یا سیم لاکی با پوشش لاک ، عایق مسطح / آلومینیوم دور و مسطح، عایق سیم کشی مس و آلومینیوم، مسی و عایق مس و آلومینیوم دور و سیم های مسطح مس و آلومینیوم عایق مسطح و پلی استر پلیمر و مس / آلومینیوم دور و مسطح سیم به طور گسترده ای در سراسر جهان برای کاربردهای مختلف مانند موتور، ترانسفورماتور و راکتور استفاده می شود.

برنامه های مختلف سیم لاکی آلومینیومی و سیم لاکی

سیم لاکی آلومینیومی یا سیم لاکی مناسب برای تمام کلاسهای (“H +” ۲۲۰ و ۲۰۰ درجه سانتی گراد) و از قبیل ترانس های خشک، سیم پیچ های استاتور و قطعات مجتمع HP، سیم پیچ DC و اتصالات، موتورها برای درجه Hermetic، ابزار دستی، صنایع مواد شیمیایی، کوره و Torque بالا، به طور مداوم رتبه بندی، همه لوازم خانگی موتور ماشین، خودکار الکتریکی، برنامه سیم پیچ، رنگ لاک الکل یا بدون رول. سیم لاکی آلومینیومی یا سیم لاکی درجه Hermetic مناسب برای سیستم های تهویه مطبوع و تهویه مطبوع است. سیم لاکی آلومینیومی یا سیم لاکی برای همه کلاسهای “H”، “F” و “B” مناسب مانند ترانسفورماتورهای خشک، هیدرولیکی پارتیشن پیچ استاتور، مناسب هستند. موتور، پیچ و مهره D.C و Armature. سیم لاکی آلومینیومی یا سیم لاکی دارای مقاومت شیمیایی بسیار خوبی هستند و سازگار با تمام انواع لعاب های معمولی، از جمله پلی استر فنولیک اصلاح شده با درجه حرارت بالا و دیگران است که حاوی حلال واکنشی نیستند. 

سیم لاکی آلومینیومی یا سیم لاکی به طور عمده به عنوان یک هادی الکتریکی در هر کجا که کویل در حال حرکت است، استفاده می شود. با توجه به تراکم کم آلومینیوم، وزن کویل را می توان به یک سوم کویل مشابه مس کاهش داد. این مزیت وزن برای شتاب بخشیدن به بخش حرکتی آسان تر و کارآمد تر می شود، که باعث افزایش کارایی می شود مانند: کاهش زمان دسترسی درایوهای هارد دیسک و بهبود کیفیت صدا و حساسیت برای بلندگوها و کویل های صوتی. برای این برنامه ها، سیم لاکی آلومینیومی خود باندینگ به طور عمده استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات محصولات گروه بازرگانی نوید  با شماره های مندرج در وب سایت تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید  عایق و پوشش سیم لاکی آلومینیومی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا